Voros.gr
Θέματα Εκπαίδευσης - Παιδείας
_
Κεντρική
Εισαγωγικό σημείωμα
Επικαιρότητα >
Εκπαιδευτική διαδικασία
Παιδαγωγική
Διδακτική Πρακτική
Επιστήμη
Ιστορία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης
Θέματα Γενικής Παιδείας
Βιογραφικό
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Επικοινωνία
_
Copyright © 2001 F. K. Voros
Powered by FORA.GR

FORa.GR YPOSTHRI$H > www.fora.gr <

( Επικαιρότητα )
 
  • (25/07/2011) Οικονομική Κρίση ή Κοινωνική Ακρισία, που καλύπτεται τελικά με Πολιτική Υποκρισία είναι το σύμπτωμα των καιρών μας;
  • (30/09/2009) Γιατί αποφεύγουν πραγματικό δημόσιο διάλογο για την παιδεία; Δεν μπορούν; Δεν θέλουν; Ή φοβούνται την ευαισθητοποίηση του δήμου (του κοινού πολίτη)  και το φωτισμό της σκέψης και της κρίσης του;
  • (03/06/2009) Για τη Σκοπιανή περιπλοκή και την επιχειρούμενη / συνεχιζόμενη εκ μέρους των Σκοπιανών πλαστογράφηση της Ιστορίας της Μακεδονίας
  • (16/12/2008) Ιστορία του Νεότερου και  Σύγχρονου Κόσμου (από το 1815 έως σήμερα) για τις / τους εφήβους  της  γ΄ τάξης  Γενικού ΛυκείουΠροάγει ή  αναχαιτίζει την καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και κρίσης  των νέων την παραμονή της πολιτικής ενηλικίωσής τους;
  • (16/12/2008) Τι μπορεί να εξυπηρετεί ο «γλυκασμός» της σύγχρονης ή πρόσφατης Ιστορίας στη σχολική παιδεία;
  • (15/10/2008)  Μια άποψη για το «Σκοπιανό»: Σλαβομακεδονία  εισηγούνται  έμμεσα ή υποσυνείδητα οι Σκοπιανοί ιστορικοί.
  • (02/09/2008)    Για τις  ανάγκες των καιρών:
    Ήπια μαθήματα Ιστορίας με πολλή νηφαλιότητα είναι, νομίζω, χρήσιμα στους καιρούς μας. Αφορμή η «ευγενική συμπεριφορά» γειτόνων από τα Σκόπια και μακρινών «συμμάχων» από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
  • (15/11/2007)  Δείγμα αντικειμενικότητας σχολικού βιβλίου Ιστορίας  (Γ΄ Λυκείου):  Συμφωνία του Μονάχου (29-30 Σεπτεμβρίου 1938) και το Γερμανοσοβιετικό  Σύμφωνο (23 Αυγούστου 1939). Ερμηνεία -Συνέπειες.
  • (15/11/2007) Μερικές επισημάνσεις δυσερμήνευτων ατελειών του σχολικού βιβλίου Ιστορίας: Νεότερος και Σύγχρονος Κόσμος (Γ ΄ Λυκείου).
  • (15/11/2007)Ένα δείγμα προβληματισμού για τη διδαξιμότητα σχολικού βιβλίου Ιστορία του Νεότερου και Σύγχρονου Κόσμου (για την  Γ΄ Λυκείου),
    σελ. 135-136: «Η πολιτική κρίση  στην Ελλάδα  (κατά την περίοδο 1943-45) και τα Δεκεμβριανά»
  • (31/08/2007) Το προβληματικό σχολικό βιβλίο (Ιστορία Στ΄ Δημοτικού) παραμένει πρόβλημα, γιατί είναι μη διδάξιμο γενικά, λόγω της δομής του, του περιεχομένου  και της ελλειμματικής  συλλογιστικής του.
  • (23/08/2007)  Ασχολίαστες  «αρετές» του επίμαχου βιβλίου Ιστορίας για τα  12χρονα παιδιά (της Στ΄ τάξης του Δημοτικού)
  • (23/08/2007) Ασχολίαστη πτυχή του προβλήματος του επίμαχου βιβλίου: Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (για την Στ΄ τάξη του Δημοτικού ).
  • (02/10/2006)  Καινούργιο βιβλίο Ιστορίας (Νεότερης και Σύγχρονης) για τα παιδιά της Στ΄  Δημοτικού. Είναι, άραγε, καλύτερο από  το προηγούμενο;
  • (02/10/2006) Μερικές Επισημάνσεις παιδαγωγικής υφής για το νέο βιβλίο Αρχαία Ελληνική  Γλώσσα (για την Α΄ τάξη Γυμνασίου ) Μέρος Α΄
  • (11/02/2006)  Μονότονα και υποτονικά για το  πολυτονικό
  • (11/02/2006) Για τη μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων(ειδικά των εκπαιδευτικών)
  • (17/10/2005 Σύγχυση γλωσσική, άγνοια εννοιολογική και ολιγωρία (;) παιδαγωγική είναι στοιχεία ευδιάκριτα σε κείμενα προγραμματικά  του Υπουργείου Παιδείας για την Παιδεία.
  • (14/05/2005) Γιατί αποφεύγουν εθνικό διάλογο για την παιδεία;  Δεν αντιλαμβάνονται την  πενία ιδεών, την οποία συντηρούν για την Κοινωνία και τον εαυτό τους; (html )   (doc)
  • (22/01/2005) Προβλήματα της Ελληνικής Εκπαίδευσης Σήμερα (html)     (doc)
  • (22/09/2004) Παιδαγωγική ' Απνοια (14 Σεπτεμβρίου 2004)
  • (25/08/2004) Ανερμήνευτο ή Δυσερμήνευτο Εκπαιδευτικό  Ατόπημα
  • (12/07/2004)  Για τις σχολικές εξετάσεις 
  • (03/04/2004) Εξετάσεις - Αξιολόγηση των Μαθητών (από σκοπιά  εκπαιδευτική, παιδαγωγική, κοινωνική.) 
  • (03/03/2004) Από τα ευτράπελα και τα σοβαρά της προεκλογικής «σοφίας»: Τι μπορεί να σημαίνει μια πρόταση για διαμόρφωση  του Αναλυτικού Προγράμματος των Σχολείων από τους εκπαιδευτικούς  και άλλους φορείς της τοπικής κοινωνίας ;
  • (03/02/2004)  Κατάργηση των Εξετάσεων προς Α.Ε.Ι. -Τ.Ε.Ι.;
    Βελτίωση του τρόπου  Μετάβασης στα  Α.Ε.Ι. -Τ.Ε.Ι.; Ή πρόσθετη σύγχυση  στο εξεταστικό με αφορμή τον προεκλογικό πυρετό;
  • (28/05/2003) Μερικές επισημάνσεις και απορίες για το θέμα που δόθηκε για τις εξετάσεις στη Β΄ τάξη Λυκείου
  • Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα 
  • (09/05/2003) Για την Ψυχική Υγεία των Εφήβων από τη σκοπιά της Εκπαίδευσης
  • (28/03/2003) Αλαζονεία της Δύναμης. Αδυναμίες της Αλαζονείας
  • (02/02/2003) Μαθησιακές Δυσκολίες. Μνημόνιο για μια εισήγηση
  • (22/102002) Ακατανόητη Απορύθμιση της Ιστορικής Παιδείας στο Λύκειο

  • με πρωτοβουλίες (πράξεις ή παραλείψεις ή ολισθήματα) της πολιτικής ηγεσίας.
  • (1/10/2002) ' Αλλο δείγμα Ποιότητας  από το  Βιβλίο  Ιστορίας του Σύγχρονου Κόσμου  (για  νέους της Γ΄ Λυκείου)
  • (12/09/2002) Δείγμα γραφής  από το νέο βιβλίο Ιστορίας για την Γ΄ Λυκείου
  • (1/09/2002)  ΄Ανω οι βάσεις, Κάτω οι βάσεις, Αβάσιμη η συζήτηση γύρω από τη Βασολογία
  • (20/8/2002) Σκέψεις - Προτάσεις για την ανοικοδόμηση του Λυκείου ύστερα από τη «Μεταρρύθμιση» και τη «Βελτίωση» του Λυκείου των «Ανοιχτών Οριζόντων»
  • (16-8-2002)Αποσύνδεση του Απολυτηρίου Λυκείου από την Πρόσβαση σε ΑΕΙ -ΤΕΙ   ανακοίνωσε ο Υπουργός. Μακάρι. Αλλά πώς;
  • (05/08/2002) Απορρίφτηκαν τα Παιδιά ή τα Απορρίψαμε Εμείς; Αποτυγχάνουν τα Παιδιά ή η Μεταρρύθμιση των «Κλειστών Οριζόντων»;
  • (30/06/2002) Βασιλική Περιουσία και Ευγνωμοσύνη Βασιλική
  • (29/05/2002) Παραγωγική ή επαγωγική  η πορεία; ( στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Γ΄ Λυκείου)
  • (29/05/2002) Παρατήρηση πρώτη για τις εξετάσεις (Ερωτήσεις κρίσης ή ακρισίας και αποπροσανατολισμού;)
  • (24/05/2002)   Μοιραία ολισθήματα πολλά συνοδεύουν το νέο βιβλίο Ιστορίας του Νεότερου και Σύγχρονου Κόσμου  (1815-2000) για την γ΄ Λυκείου 
  • (10/05/2002)Προσπάθεια  προσωπογράφησης αξιολογούμενου και αξιολογητή στα πλαίσια της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
  • (20/04/2002)Για την παιδαγωγική και κοινωνική διάσταση της  σημερινής πραγματικότητας των  Τ.Ε.Ε
  • (15/04/2002)Απορίες Εκπαιδευτικού για την Αξιολόγηση των αξιολογητών και άλλων αξιωματούχων /στελεχών  της Εκπαίδευσης
  • (25/03/2002)Φιλική Εταιρεία  (Οδησσός, 1814)Φιλικοί : αυτοί που προετοίμασαν ιδεολογικά και οργανωτικά το Εικοσιένα
  • (20/03/2002)Μαύρη  ή  Γλαυκώπιδα  Αθηνά γνώρισε η Iστορία;
  • (19/01/2002)Περιπέτεια κατά την Προετοιμασία ενός Μνημονίου Διδασκαλίας μιας διδακτικής ενότητας Ιστορίας
  • (06/01/2002)  Δρόμοι Ελληνικής Παιδείας: προς την Ελλάδα, προς την Ευρώπη
  • (10/12/2001)Αναξιόλογα περί Αξιολόγησης
  • (20/11/2001)Δεύτερη «επίσημη» γλώσσα;
  • (12/11/2001)Για την πολύπαθη έννοια του Πολιτισμού
  • (2/11/2001)Έτος μνήμης του  έργου του Ανδρέα Λασκαράτου
  • (20/10/2001) Διάλογος Μηλίων και Αθηναίων: Ένα μήνυμα σύγχρονης πολιτικής σκέψης  και πράξης
  • (28/9/2001) Γιατί καρκινοβατεί η «Ενισχυτική»και δεν το καταλαβαίνουν οι «Ειδικοί»; 
  • (23/8/2001) Ζητήματα Ουσίας που ξεχάστηκαν  στις  ανακοινώσεις περί Παιδείας
  • (7/2001) Πρωτοφανής Αποτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις! Αλλά ποιοι  απέτυχαν; Και ποιοι είναι οι υπεύθυνοι; Τα θύματα ή οι θύτες;
  • (7/2001) Μερικές παρατηρήσεις για τις Γενικές Εξετάσεις Ιουνίου 2001

  • (με αφετηρία της τωρινές εξεταστικές διαδικασίες)
  • 7/2001) Μια παρατήρηση  για το   μάθημα    Νεοελληνικής Γλώσσας στις Πανελλήνιες  εξετάσεις  Β΄ Λυκείου
  • (7/2001) Τι δηλώνουμε με τις εκφράσεις:  Παιδαγωγική Αντίληψη Δικαιοσύνης - Εκπαιδευτική Πολιτική Δικαιοσύνης (Αφορμή και εν μέρει πεδίο αναφοράς για την ανάλυση που επιχειρούμε ήταν οι πρόσφατες εξετάσεις (α΄ και β΄ Λυκείου, Πανελλήνιες) που έδωσαν πολλά δείγματα  σύγχυσης και ακρισίας)
  • Κεντρική / Εισαγωγικό σημείωμα / Επικαιρότητα / Εκπαιδευτική διαδικασία / Παιδαγωγική / Διδακτική Πρακτική
    Επιστήμη / Ιστορία / Φιλοσοφία / Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης/ Θέματα Γενικής Παιδείας / Βιογραφικό / Ψηφιακή Βιβλιοθήκη / Επικοινωνία

    πάνω