_
_
Copyright © 2001 F.
K. Voros
Powered by FORA.GR
|
|
(
Επικαιρότητα )
(25/07/2011)
Οικονομική Κρίση ή Κοινωνική Ακρισία,
που καλύπτεται τελικά με Πολιτική Υποκρισία είναι το σύμπτωμα των
καιρών μας;
(30/09/2009)
Γιατί
αποφεύγουν πραγματικό δημόσιο διάλογο για την παιδεία; Δεν μπορούν;
Δεν θέλουν; Ή φοβούνται την ευαισθητοποίηση του δήμου (του κοινού
πολίτη) και το φωτισμό της σκέψης και της κρίσης του;
(03/06/2009)
Για τη Σκοπιανή περιπλοκή και την
επιχειρούμενη / συνεχιζόμενη εκ μέρους των Σκοπιανών πλαστογράφηση
της Ιστορίας της Μακεδονίας
(16/12/2008) Ιστορία
του Νεότερου και Σύγχρονου Κόσμου (από το 1815 έως σήμερα)
για τις / τους εφήβους της
γ΄ τάξης Γενικού ΛυκείουΠροάγει ή αναχαιτίζει την καλλιέργεια
ιστορικής συνείδησης και κρίσης των νέων την παραμονή της πολιτικής
ενηλικίωσής τους;
(16/12/2008) Τι μπορεί να εξυπηρετεί ο «γλυκασμός» της σύγχρονης ή
πρόσφατης Ιστορίας στη σχολική παιδεία;
(15/10/2008)
Μια άποψη για το «Σκοπιανό»:
Σλαβομακεδονία εισηγούνται έμμεσα ή υποσυνείδητα οι Σκοπιανοί
ιστορικοί.
(02/09/2008) Για τις ανάγκες των καιρών:
Ήπια μαθήματα Ιστορίας με πολλή νηφαλιότητα είναι, νομίζω, χρήσιμα
στους καιρούς μας. Αφορμή η «ευγενική συμπεριφορά» γειτόνων από τα
Σκόπια και μακρινών «συμμάχων» από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
(15/11/2007) Δείγμα αντικειμενικότητας σχολικού βιβλίου
Ιστορίας (Γ΄ Λυκείου): Συμφωνία του Μονάχου (29-30
Σεπτεμβρίου 1938) και το Γερμανοσοβιετικό Σύμφωνο (23
Αυγούστου 1939). Ερμηνεία -Συνέπειες.
(15/11/2007) Μερικές επισημάνσεις
δυσερμήνευτων ατελειών του σχολικού βιβλίου Ιστορίας: Νεότερος και
Σύγχρονος Κόσμος (Γ ΄ Λυκείου).
(15/11/2007)Ένα δείγμα προβληματισμού για
τη διδαξιμότητα σχολικού βιβλίου Ιστορία του Νεότερου και Σύγχρονου
Κόσμου (για την Γ΄ Λυκείου),
σελ. 135-136: «Η πολιτική κρίση στην Ελλάδα (κατά την περίοδο
1943-45) και τα Δεκεμβριανά»
(31/08/2007) Το προβληματικό σχολικό βιβλίο (Ιστορία Στ΄
Δημοτικού) παραμένει πρόβλημα, γιατί είναι μη διδάξιμο
γενικά, λόγω της δομής του, του περιεχομένου και της ελλειμματικής
συλλογιστικής του.
(23/08/2007) Ασχολίαστες «αρετές»
του επίμαχου βιβλίου Ιστορίας για τα 12χρονα παιδιά (της Στ΄ τάξης
του Δημοτικού)
(23/08/2007)
Ασχολίαστη πτυχή του προβλήματος του
επίμαχου βιβλίου: Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (για την Στ΄ τάξη του
Δημοτικού ).
(02/10/2006)
Καινούργιο βιβλίο Ιστορίας (Νεότερης και
Σύγχρονης) για τα παιδιά της Στ΄ Δημοτικού. Είναι, άραγε, καλύτερο
από το προηγούμενο;
(02/10/2006)
Μερικές Επισημάνσεις παιδαγωγικής υφής
για το νέο βιβλίο Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (για την Α΄ τάξη Γυμνασίου
) Μέρος Α΄
(11/02/2006)
Μονότονα και
υποτονικά για το πολυτονικό
(11/02/2006)
Για τη μονιμότητα των
δημοσίων υπαλλήλων(ειδικά των
εκπαιδευτικών)
(17/10/2005
Σύγχυση
γλωσσική, άγνοια εννοιολογική και ολιγωρία (;)
παιδαγωγική είναι στοιχεία ευδιάκριτα σε κείμενα
προγραμματικά του Υπουργείου Παιδείας για την Παιδεία.
(14/05/2005)
Γιατί
αποφεύγουν εθνικό διάλογο για την παιδεία; Δεν αντιλαμβάνονται την
πενία ιδεών, την οποία συντηρούν για την Κοινωνία και
τον εαυτό τους; (html )
(doc)
(22/01/2005)
Προβλήματα της Ελληνικής Εκπαίδευσης Σήμερα
(html)
(doc)
(22/09/2004)
Παιδαγωγική ' Απνοια (14 Σεπτεμβρίου 2004)
(25/08/2004)
Ανερμήνευτο ή Δυσερμήνευτο Εκπαιδευτικό
Ατόπημα
(12/07/2004) Για τις σχολικές εξετάσεις
(03/04/2004)
Εξετάσεις - Αξιολόγηση των
Μαθητών (από σκοπιά εκπαιδευτική, παιδαγωγική, κοινωνική.)
(03/03/2004)
Από τα ευτράπελα και τα σοβαρά
της προεκλογικής «σοφίας»: Τι μπορεί να σημαίνει μια πρόταση για
διαμόρφωση του Αναλυτικού Προγράμματος των Σχολείων από τους
εκπαιδευτικούς και άλλους φορείς της τοπικής κοινωνίας ;
(03/02/2004)
Κατάργηση των Εξετάσεων προς
Α.Ε.Ι. -Τ.Ε.Ι.;
Βελτίωση του τρόπου Μετάβασης στα Α.Ε.Ι. -Τ.Ε.Ι.; Ή
πρόσθετη σύγχυση στο εξεταστικό με αφορμή τον προεκλογικό πυρετό;
(28/05/2003)
Μερικές επισημάνσεις
και
απορίες για το θέμα
που δόθηκε για τις εξετάσεις στη Β΄ τάξη Λυκείου
Μάθημα:
Νεοελληνική Γλώσσα
(09/05/2003)
Για
την Ψυχική Υγεία των Εφήβων από τη σκοπιά της Εκπαίδευσης
(28/03/2003)
Αλαζονεία
της Δύναμης. Αδυναμίες της Αλαζονείας
(02/02/2003)
Μαθησιακές
Δυσκολίες. Μνημόνιο για μια εισήγηση
(22/102002)
Ακατανόητη
Απορύθμιση της Ιστορικής Παιδείας στο Λύκειο
με
πρωτοβουλίες (πράξεις ή παραλείψεις ή ολισθήματα) της πολιτικής ηγεσίας.
(1/10/2002)
' Αλλο
δείγμα Ποιότητας από το Βιβλίο Ιστορίας του Σύγχρονου
Κόσμου (για νέους της Γ΄ Λυκείου)
(12/09/2002)
Δείγμα
γραφής από το νέο βιβλίο Ιστορίας για την Γ΄ Λυκείου
(1/09/2002)
΄Ανω οι βάσεις, Κάτω οι βάσεις, Αβάσιμη η συζήτηση γύρω από τη Βασολογία
(20/8/2002)
Σκέψεις
- Προτάσεις για την ανοικοδόμηση του Λυκείου ύστερα από τη
«Μεταρρύθμιση»
και τη «Βελτίωση» του Λυκείου των «Ανοιχτών Οριζόντων»
(16-8-2002)Αποσύνδεση
του Απολυτηρίου Λυκείου από την Πρόσβαση σε ΑΕΙ -ΤΕΙ
ανακοίνωσε
ο Υπουργός. Μακάρι. Αλλά πώς;
(05/08/2002)
Απορρίφτηκαν
τα Παιδιά ή τα Απορρίψαμε Εμείς; Αποτυγχάνουν τα Παιδιά ή η
Μεταρρύθμιση
των «Κλειστών Οριζόντων»;
(30/06/2002)
Βασιλική
Περιουσία και Ευγνωμοσύνη Βασιλική
(29/05/2002)
Παραγωγική
ή επαγωγική η πορεία; ( στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, της
Γ΄ Λυκείου)
(29/05/2002)
Παρατήρηση
πρώτη για τις εξετάσεις (Ερωτήσεις κρίσης ή ακρισίας και
αποπροσανατολισμού;)
(24/05/2002)
Μοιραία ολισθήματα πολλά συνοδεύουν το νέο βιβλίο Ιστορίας του Νεότερου
και Σύγχρονου Κόσμου (1815-2000) για την γ΄ Λυκείου
(10/05/2002)Προσπάθεια
προσωπογράφησης αξιολογούμενου και αξιολογητή στα πλαίσια της
Εκπαιδευτικής
Αξιολόγησης
(20/04/2002)Για
την παιδαγωγική και κοινωνική διάσταση της σημερινής
πραγματικότητας
των Τ.Ε.Ε
(15/04/2002)Απορίες
Εκπαιδευτικού για την Αξιολόγηση των αξιολογητών και άλλων αξιωματούχων
/στελεχών της Εκπαίδευσης
(25/03/2002)Φιλική
Εταιρεία (Οδησσός, 1814)Φιλικοί : αυτοί που προετοίμασαν
ιδεολογικά
και οργανωτικά το Εικοσιένα
(20/03/2002)Μαύρη
ή Γλαυκώπιδα Αθηνά γνώρισε η Iστορία;
(19/01/2002)Περιπέτεια
κατά την Προετοιμασία ενός Μνημονίου Διδασκαλίας μιας διδακτικής
ενότητας
Ιστορίας
(06/01/2002)
Δρόμοι Ελληνικής Παιδείας: προς την Ελλάδα, προς την Ευρώπη
(10/12/2001)Αναξιόλογα
περί Αξιολόγησης
(20/11/2001)Δεύτερη
«επίσημη» γλώσσα;
(12/11/2001)Για
την πολύπαθη έννοια του Πολιτισμού
(2/11/2001)Έτος
μνήμης του έργου του Ανδρέα Λασκαράτου
(20/10/2001)
Διάλογος Μηλίων και Αθηναίων: Ένα μήνυμα σύγχρονης πολιτικής
σκέψης
και πράξης
(28/9/2001)
Γιατί
καρκινοβατεί η «Ενισχυτική»και δεν το καταλαβαίνουν οι «Ειδικοί»;
(23/8/2001)
Ζητήματα
Ουσίας που ξεχάστηκαν στις ανακοινώσεις περί
Παιδείας (7/2001)
Πρωτοφανής
Αποτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις! Αλλά ποιοι απέτυχαν; Και
ποιοι
είναι οι υπεύθυνοι; Τα θύματα ή οι θύτες;
(7/2001)
Μερικές
παρατηρήσεις για τις Γενικές Εξετάσεις Ιουνίου 2001
(με
αφετηρία της τωρινές εξεταστικές διαδικασίες)
7/2001)
Μια
παρατήρηση για το μάθημα
Νεοελληνικής
Γλώσσας στις Πανελλήνιες εξετάσεις Β΄ Λυκείου (7/2001)
Τι
δηλώνουμε με τις εκφράσεις: Παιδαγωγική Αντίληψη Δικαιοσύνης -
Εκπαιδευτική
Πολιτική Δικαιοσύνης (Αφορμή και εν
μέρει
πεδίο αναφοράς για την ανάλυση που επιχειρούμε ήταν οι πρόσφατες
εξετάσεις
(α΄ και β΄ Λυκείου, Πανελλήνιες) που έδωσαν πολλά δείγματα
σύγχυσης
και ακρισίας)
|
|