Διδακτική (εισαγωγικό σημείωμα)
31.Τι σημαίνει ερώτηση Κρίσης
30.Επιθυμητές αρετές σχολικού βιβλίου
29. Γιατί και πώς διδάσκουμε Ιστορία;Και παράλληλη διερεύνηση συναφών ζητημάτων, ώστε να γίνεται πληρέστερη η αιτιολόγηση του γιατί και του πώς. (html) (doc)
28.Μπορούμε να αξιοποιήσουμε την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία ως μορφωτικό αγαθό για τους νέους από σήμερα ή θα συνεχίσουμε την παιδαγωγική τραγωδία που γράφουμε εις βάρος τους μέχρι σήμερα, ως έκφραση κενής και παραστρατημένης αρχαιολατρίας της «ώριμης» γενιάς εις βάρος των παιδιών της;
27.Τι μπορεί να σημαίνει Παιδαγωγική Φρόνηση, Σύνεση;
26.Τι κάνουμε λοιπόν με τους Αρχαίους Έλληνες συγγραφείς;
Μπορούμε ή όχι να τους αξιοποιήσουμε ως μορφωτικό αγαθό για τα παιδιά και να διασώσουμε την υπόληψή μας στη συνείδηση των μαθητών μας;
25.Μνημόνιο εισήγησης για τη διδαξιμότητα κάποιων από τα «καινούργια» διδακτικά βιβλία Δημοτικού - Γυμνασίου.
24.Προσπάθεια επισήμανσης και καταγραφής των αρετών του Λόγου(προφορικού και γραπτού)
23.Φιλοσοφία για όλους τους εκπαιδευτικούς.(html) ( doc)
22.Για τη διδασκαλία της Φιλοσοφίας, γενικά στο Ενιαίο Λύκειο και ειδικά στη β΄τάξη του(Θεωρητική Κατεύθυνση).(html) (doc)
21.Ο Αριστοτέλης περί ευδαιμονίας, αρετής, προαίρεσης (ελεύθερης επιλογής) και ευθύνης.(html) (doc)
20.Η αξία της ερώτησης στη διδακτική πράξη (html) ( doc)