Voros.gr
Θέματα Εκπαίδευσης-Παιδείας
_
Κεντρική
Εισαγωγικό σημείωμα
Επικαιρότητα
Εκπαιδευτική διαδικασία >
Παιδαγωγική
Διδακτική Πρακτική
Επιστήμη
Ιστορία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης
Θέματα Γενικής Παιδείας
Βιογραφικό
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Επικοινωνία
_
Copyright © 2001 F. K. Voros
Powered by FORA.GR

FORa.GR YPOSTHRI$H > www.fora.gr <

( Εκπαιδευτική διαδικασία )
 
  • 15.Αξιολόγηση της μη Αξιολόγησης: Μαρασμός της Εκπαίδευσης
  • 14. Διδαξιμότητα του  σχολικού βιβλίου Ιστορίας
  • 13.Γνώμη στα πλαίσια της κοινωνικής παρουσίας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας  (Δικαίωμα; Δυνατότητα; Αίσθηση χρέους; Ευθύνη;   Ελευθερία;) (html)    (doc)
  • 12. Νομοθεσία των Βαρβάρων για την Εκπαίδευση;
  • 11. Εκπαιδευτική Κληρονομιά από το 2003  προς το 2004
    (Συμπτώματα  ωραιολογίας, σύγχυσης και αρρυθμίας / δυσλειτουργίας )
  • 10 Προσπάθεια βηματισμού στο δύσβατο τοπίο της   διαθεματικότητας
     μέσα σε συνθήκες ομίχλης.
  • 9. Ποιότητα Εκπαίδευσης (2): Διατύπωση Σκοπών και Αναζήτηση Μέσων.
  • 8.΄Ανω οι Βάσεις, κάτω οι Βάσεις: αβάσιμα τα συμπεράσματα και αδιευκρίνιστα τα αίτια της εκπαιδευτικής κακοδαιμονίας...
  • 7.Ποιότητα Εκπαίδευσης: προοιμιακή προσέγγιση  
  • 6.Διαθεματική ευδαιμονία ή σύγχυση και αποπροσανατολισμός της μάθησηςκαι της σκέψης των νέων διαμέσου  της «διαθεματικής» ανακάλυψης;
  • 5. Πρόγραμμα, Βιβλία, Οδηγίες  (μη) διδασκαλίας της Σύγχρονης Ιστορίας στο Ελληνικό Λύκειο.
  • 4. Μαθησιακές Δυσκολίες.Μνημόνιο για μια εισήγηση
  • 3. Αξιολόγηση της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση 
  • 2. Πεδία σύγχυσης στην Ελληνική Παιδεία
  • 1. Αξιολόγηση διδασκόντων, διδασκομένων και άλλων ενόχων
  • Κεντρική / Εισαγωγικό σημείωμα / Επικαιρότητα / Εκπαιδευτική διαδικασία / Παιδαγωγική / Διδακτική Πρακτική
    Επιστήμη / Ιστορία / Φιλοσοφία / Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης/ Θέματα Γενικής Παιδείας / Βιογραφικό / Ψηφιακή Βιβλιοθήκη / Επικοινωνία

    πάνω